Regulamin Sklepu Internetowego Zarzadca-Online.pl
§ 1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://zarzadca-online.pl/sklep/.
2. Sklep internetowy, zwany dalej „Sklepem”, prowadzony jest przez Katarzynę Gontarczyk, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą EBUD-SERWIS, z siedzibą w Wołominie (05-200) ulica Kochanowskiego 11d, NIP: 1250456210, REGON: 146430693 .
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja niniejszego regulaminu przez Klienta.
§ 2. Definicje
1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca ze Sklepu.
2. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
3. Sprzedawca – podmiot określony w § 1 pkt 2 niniejszego regulaminu.
4. Produkt – produkty prezentowane w Sklepie, w szczególności poradniki dotyczące zarządzania nieruchomościami, poradniki dotyczące najmu prywatnego oraz specjalistyczne konsultacje z branży nieruchomości.
5. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
§ 3. Składanie zamówień
1. Klient może składać zamówienia za pośrednictwem strony internetowej Sklepu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
2. W celu złożenia zamówienia Klient powinien dodać do koszyka wybrany Produkt, a następnie przejść do formularza zamówienia.
3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych umożliwiających weryfikację Klienta i odbiorcy Produktu.
4. Złożenie zamówienia stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży Produktów będących przedmiotem zamówienia.
5. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.
6. Po dokonaniu płatności za zamówiony towar Klient otrzymuje e-mail z linkami do pobrania zamówionych produktów elektronicznych oraz warunki świadczeń zamówionych konsultacji.
§ 4. Płatności
1. Ceny Produktów podane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
2. Klient może wybrać następujące metody płatności:
a. Przelew bankowy na konto Sprzedawcy.
b. Płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu płatności Autopay S.A.
3. W przypadku wyboru płatności przelewem, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
4. W przypadku odstąpienia od umowy lub uznanej reklamacji Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami”).
§ 5. Dostawa
1. Dostawa Produktów odbywa się na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
2. Dostawa realizowana jest w formie elektronicznej w przypadku produktów cyfrowych a w przypadku zmówionych konsultacji specjalistycznych – na warunkach uzgodnionych przez strony w drodze mejlowej.
3. Termin realizacji dostawy wynosi do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności na koncie Sprzedawcy.
§ 6 . Odstąpienie od umowy
1. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny tylko w przypadku, gdy nie doszło do wysyłki Produktów elektronicznych lub zaplanowanej konsultacji.
2. Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku dostarczenia treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta.
3. Aby odstąpić od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia, przesłanego na adres e-mail: zarzadcaonline1@gmail.com.
§ 4. Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
c. włączona obsługa plików cookies.
§ 7. Reklamacje
1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Produktu wolnego od wad prawnych.
2. Jeśli sprzedawca nie dostarczy Produktów w terminie 7 dni o daty zapłaty, Klient może odstąpić od zamówienia i otrzymać pełny zwrot zapłaconej kwoty.
Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po wypełnieniu udostępnionego na stronie formularza. Dane osobowe zawarte w formularzu zamówienia przetwarzane są wyłącznie na potrzeby realizacji zamówienia i przechowywane są w serwisie maksymalnie 5 lat zgodnie z polityką prywatności strony zarzadca-online.pl.