Przejdź do treści

ZDALNE ZARZĄDZANIE BIUREM I ADMINISTRACJĄ

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI

USŁUGI BIUROWE

ZDALNE ZARZĄDZANIE BIUREM I ADMINISTRACJĄ

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI



Potrzebujesz wsparcia asystentki, projekt managera w Twojej firmie
na niepełny etat, 
kilka godzin w miesiącu lub jednorazowo? 

 

Biuro „ZARZĄDCA ON-LINE” jest właśnie dla Ciebie!

Profesjonalnie zajmiemy się administracją

w Twojej firmie ON-LINE!

Świadczymy usługi biurowe w wielu obszarach działań:
 administracyjnych, sekretarskich, marketingowych, sprzedażowych
oraz finansowych bez konieczności zapewnienia miejsca pracy.

Zespół asystentek 

Czerpie z całej wiedzy i doświadczenia, zdobytego przez 30 lat zawodowej aktywności na stanowiskach administracyjnych i kierowniczych w dużych koncernach, organizacjach pozarządowych oraz prowadząc własne firmy (m.in. świadcząc usługę zarządzania nieruchomościami). Zespół tworzą osoby o wszechstronnej wiedzy i umiejętnościach.  Zaangażowane, sumienne i systematyczne, dbające o dobry wizerunek zleceniodawcy.
Twoje zlecenie przejmie jedna osoba, jednak zawsze zespół jest w gotowości do zastępstwa.

Dzięki temu, że pracujemy zespołowo usługi biurowe świadczymy w trybie ciągłym. Nie musisz się martwić, że Twoja asystentka nagle zniknie z powodu choroby, urodzenia dziecka, nagłego urlopu czy wypowiedzenia umowy o prace. Dzięki naszemu zespołowi Twoja firma zachowuje ciągłość obsługi bez dodatkowych opłat. 

Tylko z nami – prowadzenie firmy jest naprawdę łatwe.

Wiedza, profesjonalizm, wiarygodność, otwartość na zdobywanie nowych umiejętności to cechy,
dzięki którym nasz zespół sprosta każdemu administracyjnemu wyzwaniu.

Sprawdź nasze kompetencje

Pełna administracja biurowa i raportowanie

Prowadzisz firmę i nie masz czasu lub chęci na prace biurowe? Wyręczymy Cię w nich w szerokim zakresie kompetencji, jak:

– prowadzenie dokumentacji finansowej, fakturowanie, wystawianie not korygujących, proform, not księgowych, raporty kasowe itp. ;

– delegacje, kilometrówki, ewidencja wyposażenia, rozliczenia niezbędne do zwrotu poniesionych wydatków prywatnych  – wszystko, czego wymaga od Ciebie Twoje biuro księgowe;

– ewidencja i archiwizacja skanów umów;

– w razie potrzeby – sporządzenie projektu potrzebnej Ci umowy – przypilnujemy również, aby Twoje umowy były prawidłowo realizowane, doradzimy do jakich faktur kosztowych powinna być umowa dla bezpiecznej ewidencji kosztów, w razie potrzeby skonsultujemy się z Twoim biurem księgowym;

– przygotowanie cyklicznych raportów finansowych, sprawozdań, konsolidacji, zestawień, analiz;

– rozliczanie godzin pracowników, prowadzenie kart urlopowych – przypilnujemy i doradzimy, tak aby kodeks pracy nie spędzał  Ci snu z oczu;

– zadbamy o prawidłowy obieg dokumentacji w Twojej firmie, będziemy w stałym kontakcie z Twoimi pracownikami;

– sporządzimy i złożymy pisma urzędowe, wnioski od sądów, KRS i innych instytucji w bieżących sprawach firmowych.,

Działania sprzedażowe i marketingowe

– przygotujemy ofertę, zlecimy druki ulotek, zajmiemy się wysyłką elektroniczną informacji sprzedażowych,
– zajmiemy się redagowaniem Twojej strony internetowej opartej na wordpressie oraz ożywimy fanpage Twojej firmy na Facebooku, napiszemy artykuł, zrobimy prostą grafikę, wstawimy post,
– założymy i obsłużymy konto Twojej firmy na portalach typu oferteo, olx itp.

Wizytówki, ulotki, roll-upy – wszystko zorganizujemy w dobrej cenie i wyślemy do Ciebie.

Obsługa baz danych crm, wysoka dbałość o szczegóły, systematyka wprowadzania danych – to nasze atuty.

Dyżur telefoniczny w określonych godzinach:
– umówimy spotkanie,
– udzielimy informacji o ofercie,
– pomożemy w procedowaniu umów, zleceń i innej dokumentacji, odpowiemy na pytania, wyjaśnimy niejasności.

Wystawianie faktur  w programie do fakturowania on-line (konto wykupione przez klienta).

Strony internetowe oparte na wordpressie
 – budowa prostych stron lub redagowanie stron istniejących, prowadzenie bloga, recycling treści.

Tworzenie grup mejlingowych i wysyłka mejlingów (np. z mailerlite).

Archiwizacja dokumentacji na dysku google.

Jesteś firmą remontową, usługową?

– zarchiwizujemy zapytania ofertowe, wysłane oferty, przyjęte i zrealizowane zlecenia, wystawimy faktury, zrobimy raport przychodowo kosztowy z danego zlecenia,  
– wesprzemy w wyszukiwaniu zleceń np. przez oferteo.pl

Dzięki stałemu wglądowi do dokumentacji sprzedażowej firmy Twoje decyzje i wyceny będą o wiele prostsze i zyskowniejsze.

Nasze raporty pomogą optymalizować dochodowość zleceń.

 

Obsługa administracyjna stowarzyszeń i fundacji. działania PR.

Oferujemy wsparcie w prowadzeniu dokumentacji finansowej z podziałem na działalność: statutową, gospodarczą czy OPP 1%.

Poprowadzimy konkretne projekty w pełnym zakresie, w tym budżetowanie, realizacja lub koordynacja, rozliczenia końcowe.

Przygotujemy Walne Zgromadzenie sprawozdawcze i wyborcze:
–  projekty dokumentów:  agenda, uchwały, ogłoszenia, karty wyborcze,
–  sporządzimy protokół,
–  złożymy sprawozdanie do KRS lub innych instytucji.

Poprowadzimy bazy danych członków, darczyńców w excel lub systemie crm.

Podejmiemy się również działań komunikacyjnych jak: redagowanie strony www, media społecznościowe, pisanie treści, kontakty z mediami.

Wsparcie dla zarządców najmu oraz dla właścicieli budynków wielolokalowych na wynajem.

Jesteś właścicielem lub współwłaścicielem budynku z mieszkaniami na wynajem?

– Założymy kartoteki dla lokali i udostępnimy informację o rozliczeniach z najemcą,  koniecznych działaniach jak:  przedłużenie umowy najmu i innych uzgodnionych i wymaganych.

– Zadbamy o prawidłowe naliczenie zaliczek administracyjnych najemcom i ich rozliczenie zgodnie z kosztami utrzymania budynku.

– Wystawimy i wyślemy faktury na czynsz i opłaty zgodnie z podpisanymi umowami najmu, dopilnujemy wpłat, a w przypadku ich braku – powiadomimy Cię niezwłocznie, wyślemy monit, wezwanie do dłużnika.

– Zadbamy o właściwe prowadzenie dokumentacji technicznej budynku, książki obiektu budowlanego, powiadomimy Cię o konieczności dokonania przeglądów instalacji oraz stanu technicznego budynku.

Wsparcie w organizacji szkoleń i konferencji. Zarządzanie projektami.

Mamy doświadczenie w organizacji szkoleń i dużych konferencji (500-600 osób z targami). W razie potrzeby oferujemy wsparcie w pozyskiwaniu prelegentów, budowaniu agendy, pozyskiwaniu sponsorów, wystawców  w określonej branży. 

Naszą specjalizacją jest branża nieruchomości ale chętnie rozwiniemy skrzydła o inne obszary.

W czasie 1 godziny wykonamy

dwu- lub trzykrotnie więcej

zadań niż osoby z małym doświadczeniem.

ZAPYTAJ O WYCENĘ

– PODAJ ZAKRES WYMAGANYCH KOMPETENCJI I OBOWIĄZKÓW

– WYCENIMY USŁUGĘ Z PODANIEM MINIMALNEJ ILOŚCI GODZIN W MIESIĄCU

zarzadcaonline1@gmail.com
tel. 604-182-813